Προσπάθεια αναβάθμισης των τουριστικών υπηρεσιών

Σημεία πληροφόρησης επισκεπτών

17/04/2014 - 21:53

Τρία πολύ χρηστικά σημεία πληροφόρησης έχουν ήδη δημιουργηθεί στη Λέσβο χάρη στην ιδέα και στο μεράκι του ιδιοκτήτη του τουριστικού γραφείου «Discover Travel Agency», Γιώργου Σιταρά, και την τεχνική υποστήριξη της «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.».

Τρία πολύ χρηστικά σημεία πληροφόρησης έχουν ήδη δημιουργηθεί στη Λέσβο χάρη στην ιδέα και στο μεράκι του ιδιοκτήτη του τουριστικού γραφείου «Discover Travel Agency», Γιώργου Σιταρά, και την τεχνική υποστήριξη της «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.». Το σχέδιο περιλαμβάνει την ανάπτυξη ενός δικτύου με 40 περίπου σημεία σε όλο το νησί, που θα δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να έχουν πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες, οι οποίες θα κάνουν τη διαμονή τους πολύ πιο ευχάριστη και ενδιαφέρουσα. Η πρόσβαση μάλιστα στις πληροφορίες γίνεται πολύ εύκολα από τους χρήστες χάρη στις ειδικές οθόνες αφής, που παραγγέλθηκαν από το εξωτερικό ειδικά για αυτή την εφαρμογή. Σημεία που ήδη λειτουργούν ως σημεία πληροφόρησης, είναι στο αεροδρόμιο, στο ταξιδιωτικό γραφείο «Discover Travel Agency», και στο Γραφείο Πληροφοριών του Δήμου Λέσβου. Τη στήριξη των επαγγελματιών του νησιού, ζητά ο Γιώργος Σιταράς για την ανάπτυξη του εγχειρήματος.

Μια καλή ιδέα δεν αρκεί από μόνη της. Χρειάζεται μεράκι και σκληρή δουλειά για να γίνει πράξη και να έχει επιτυχία. Αν μάλιστα αυτό συνδυαστεί και με την εξιδανικευμένη γνώση και τον επαγγελματισμό, τότε το τελικό αποτέλεσμα μπορεί ακόμα και να εντυπωσιάσει. Κάπως έτσι συνέβη και στην περίπτωση της συνεργασίας του Γιώργου Σιταρά με την «Sardine Digital Media» της «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.».

Ασχολούμενος πολλά χρόνια με τον τουρισμό, ο Γιώργος Σιταράς, έχοντας ταξιδέψει σε αρκετές χώρες του εξωτερικού, διαπίστωνε πως ένα από τα σημαντικότερα παράπονα που διατύπωναν οι επισκέπτες της Λέσβου, ήταν η έλλειψη σημείων ενημέρωσης για αξιοθέατα, εκδηλώσεις, ξενοδοχεία, εστιατόρια και άλλες χρήσιμες πληροφορίες. Σε πολλές χώρες του εξωτερικού, το θέμα έχει αντιμετωπιστεί με την τοποθέτηση ειδικών τερματικών με οθόνες αφής, με τα οποία μπορεί κανείς να ξεναγηθεί σε πολυμεσικές εφαρμογές και να βρει τις πληροφορίες που αναζητά. Πρόκειται στην ουσία για εύχρηστους ηλεκτρονικούς τουριστικούς οδηγούς, που ακόμα και οι λιγότεροι μυημένοι με τις νέες τεχνολογίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν.

«Τις εφαρμογές αυτές τις συναντούσα εδώ και αρκετά χρόνια στο εξωτερικό και είχα διαπιστώσει το πόσο λειτουργικές και χρήσιμες είναι. Σκέφτηκα πως θα ήταν η ιδανική λύση για να αντιμετωπίσουμε το κενό σε αυτόν τον τομέα που έχει το νησί. Πριν από ένα χρόνο ήρθα σε επαφή με το Σταμάτη Γιαννάκη από την “Sardine Digital Media” και ξεκινήσαμε να υλοποιούμε την ιδέα αυτή» είπε στο «Ε» ο Γιώργος Σιταράς.

Τι είναι

Η «Sardine Digital Media» καινοτομώντας για μία ακόμα φορά. ανέπτυξε κάτι πολύ περισσότερο από έναν ηλεκτρονικό τουριστικό οδηγό. Πρόκειται στην ουσία για μία δυναμική εφαρμογή, η οποία εμπλουτίζεται και ανανεώνεται συνεχώς και προσφέρει στο χρήστη εκτός από τις πληροφορίες για τα αξιοθέατα, τους αρχαιολογικούς χώρους, τα μουσεία και διάφορα άλλα χρήσιμα δεδομένα, όπως λίστα ξενοδοχείων και εστιατορίων, πρόγραμμα εκδηλώσεων, δρομολόγια πλοίων και αεροπλάνων ακόμα και τα διαθέσιμα φαρμακεία. Όλα αυτά φυσικά σε τρεις γλώσσες, Ελληνικά, Αγγλικά και Τουρκικά. Παρέχει ακόμα και τη δυνατότητα διαφήμισης σε όποιον επαγγελματία θελήσει να έχει μια ιδιαίτερη προβολή και ταυτόχρονα να ενισχύσει την ανάπτυξη της προσπάθειας αυτής. Όλα τα τερματικά συνδέονται με τον κεντρικό server της «Sardine Digital Media» και ενημερώνονται αυτόματα για οποιαδήποτε αλλαγή στις πληροφορίες.

«Θέλω να γίνει ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται για επιχειρηματική δραστηριότητα και δεν έχουμε σκοπό το οικονομικό κέρδος. Στόχος μας είναι να αναπτυχθεί το δίκτυο των σημείων πληροφόρησης με 30 - 40 τερματικά που πιστεύουμε ότι θα καλύψουν το νησί. Ζητάμε τη στήριξη των επαγγελματιών του νησιού για να καλυφθεί το κόστος απόκτησης και συντήρησης των μηχανημάτων και το όφελός τους θα είναι πέρα από τη δική τους προβολή και η αναβάθμιση των τουριστικών υπηρεσιών στο νησί μας» τόνισε ο Γιώργος Σιταράς.

Ο υπεύθυνος της «Sardine Digital Media», Σταμάτης Γιαννάκης, δήλωσε: «Η “Sardine Digital Media” παρά το νεαρό της ηλικίας της, έχει μέχρι τώρα αναδειχθεί για την καινοτομία της στον σχεδιασμό και ανάπτυξη ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών εφαρμογών. Η ανάπτυξη του Info Kiosk (σ.σ. σημείο πληροφόρησης) ήταν μια ιδιαίτερη πρόκληση για εμάς μιας και πρόκειται για ένα καινοτόμο προϊόν βασισμένο στα τελευταία τεχνολογικά πρότυπα. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον κ. Σιταρά που μας εμπιστεύθηκε για την υλοποίηση αυτού του έργου και ελπίζουμε στο μέλλον να υπάρξουν και άλλες τέτοιες πρωτοβουλίες κοινωνικής προσφοράς από άλλους επιχειρηματίες».

Πάρτε και εσείς μέρος στην προσπάθεια

Έχοντας ως στόχο την καλύτερη πληροφόρηση του κοινού, επιδιώκουμε στο Info Kiosk να βρίσκονται όσο το δυνατόν περισσότερες τουριστικές επιχειρήσεις της Λέσβου. Όσες επιχειρήσεις επιθυμούν να καταχωρηθούν δωρεάν, μπορούν να στείλουν ηλεκτρονικά στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., τα παρακάτω στοιχεία στα Ελληνικά, Αγγλικά και Τούρκικα.

- Φωτογραφία Επιχείρησης

- Τίτλος Επιχείρησης

- Περιγραφή επιχείρησης (έως 100 λέξεις)

- Περιοχή/Διεύθυνση

- Τηλέφωνο/Fax

- Ιστοσελίδα

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey