Μετά το Πάσχα με 1,8 εκατ. ευρώ

Δημοπρατείται ο δρόμος Μεγαλοχώρι - Αγιάσος

11/04/2014 - 16:54

Λίγες μέρες μετά το Πάσχα αναμένεται να δημοπρατηθεί το έργο «Αποκατάσταση Βατότητας της οδού Μεγαλοχωρίου - Αγιάσου», προϋπολογισμού 1.800.000 ευρώ, η χρηματοδότηση του οποίου εξασφαλίστηκε από εθνικούς πόρους στις αρχές του περασμένου Νοεμβρίου, με την ένταξή του στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.).

Λίγες μέρες μετά το Πάσχα αναμένεται να δημοπρατηθεί το έργο «Αποκατάσταση Βατότητας της οδού Μεγαλοχωρίου - Αγιάσου», προϋπολογισμού 1.800.000 ευρώ, η χρηματοδότηση του οποίου εξασφαλίστηκε από εθνικούς πόρους στις αρχές του περασμένου Νοεμβρίου, με την ένταξή του στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.).

Το έργο εντάχθηκε στο Π.Δ.Ε. την ίδια μέρα με την έγκριση της χρηματοδότησης ύψους 1,35 εκατ. ευρώ για τις «Εργασίες επισκευής και αναβάθμισης του Δημοτικού Σταδίου Μυτιλήνης» και αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι.

Την προηγούμενη Παρασκευή, με απόφαση της προϊσταμένης της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, Αφροδίτης Κουρογένη, εγκρίθηκαν τα τεύχη δημοπράτησης του έργου που αφορά σε εργασίες βελτίωσης του δρόμου από το Μεγαλοχώρι προς την Αγιάσο, μήκους 6,8 χλμ., του μισού δηλαδή τμήματος του συνολικού μήκους της επαρχιακής οδού.

Η οδός είναι ασφαλτοστρωμένη κατά το ήμισυ, το 50% του δρόμου, απ’ την Αγιάσο μέχρι το Ραντάρ της Αεροπορίας, περίπου 6,8 χλμ., ενώ το υπόλοιπο τμήμα, ομοίως 6,8 χλμ., είναι χωματόδρομος.
Λόγω μιας σειράς ιδιαιτεροτήτων (πλάτος δρόμου πολύ μικρότερο του προβλεπόμενου για επαρχιακή οδό, τμήμα που διέρχεται από το δάσος καστανιάς, αλλά και το δάσος προς το Μεγαλοχώρι, περιοχή προστατευμένη - «Όλυμπος» Natura), στάθηκε αδύνατη η ένταξη του έργου σε κάποιο συγχρηματοδοτούμενο από ευρωπαϊκούς πόρους πρόγραμμα.

Μάλιστα παραμένει σε εκκρεμότητα (αναμένεται η σχετική γνωμοδότηση της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος) το αν θα επιτραπεί τελικά η ασφαλτόστρωση του δρόμου ή αν θα κριθεί ως περιβαλλοντικά αποδεκτή μόνο η διπλή σφραγιστική επάλειψη.

Σε κάθε περίπτωση, όπως τόνισε η κ. Κουρογένη, στόχος του έργου είναι να βελτιωθεί σημαντικά η βατότητα του δρόμου, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη οδική σύνδεση των δύο περιοχών που σήμερα πολύ συχνά (π.χ. μετά από έντονες βροχοπτώσεις) και παρά τις κατά καιρούς παρεμβάσεις συντήρησης του χωματόδρομου, είναι δύσκολη έως και προβληματική.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey