Ερώτηση Κουικ για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις

Στην εποχή του «Κανάρη» τα νησιά του Βορείου Αιγαίου

21/10/2013 - 16:49

Χωρίς καθημερινό δρομολόγιο ξεμένει η γραμμή Μυτιλήνη-Χίος- Πειραιάς, μετά την απόφαση της μίας εκ των δύο ναυτιλιακών εταιρειών που εκτελούν δρομολόγια, να αποσύρει το πλοίο της για ετήσια συντήρηση, χωρίς να το αντικαταστήσει.

Χωρίς καθημερινό δρομολόγιο ξεμένει η γραμμή Μυτιλήνη-Χίος- Πειραιάς, μετά την απόφαση της μίας εκ των δύο ναυτιλιακών εταιρειών που εκτελούν δρομολόγια, να αποσύρει το πλοίο της για ετήσια συντήρηση, χωρίς να το αντικαταστήσει.

Έτσι η γραμμή θα μείνει μόνο με ένα πλοίο για περίπου 2,5 μήνες, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι δεν θα μπορέσει να εξυπηρετήσει καθημερινά το επιβατικό κοινό, παρά το ότι θα αυξήσει τα δρομολόγιά της από τρία, που είναι σήμερα, στα τέσσερα.

Άγνωστο επίσης παραμένει αν η ναυτιλιακή εταιρεία θελήσει να εκμεταλλευτεί το γεγονός και να επανέλθει στη γραμμή, βάζοντας για το επόμενο δίμηνο δικό της πλοίο.

Αυτό καταγγέλλει με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, ο Βουλευτής Επικρατείας των Ανεξάρτητων Ελλήνων Τέρενς Κουίκ, υπό τη βουλευτική εποπτεία του οποίου βρίσκονται όλα τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα των εφημερίδων «Εμπρός» και «Τα Νέα της Λέσβου», που παραδόθηκαν στο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Τέρενς Κουίκ από τη Συντονιστική Επιτροπή Λέσβου των Ανεξάρτητων Ελλήνων:

«Νόμος ορίζει ότι τα πλοία της ακτοπλοίας που είναι δρομολογημένα στις ελεύθερες γραμμές, υποχρεούνται να πραγματοποιούν δρομολόγια 10 μήνες το χρόνο. Η ετήσια ακινησία τους έχει διάρκεια δύο μηνών και μπορεί να παραταθεί για 45 ημέρες ακόμα. Δηλαδή η ετήσια ακινησία μπορεί να φθάσει έως τις 105 ημέρες (τρεισήμισι μήνες).

»Αν η παραπάνω ρύθμιση αξιοποιηθεί και από τα δύο πλοία που είναι δρομολογημένα στη γραμμή, τότε σημαίνει πώς η Χίος και η Λέσβος θα μείνουν χωρίς καθημερινή σύνδεση για επτά μήνες!

 «Συνειδητοποιείτε ότι με τις πράξεις ή παραλείψεις σας, στέλνετε τους κατοίκους των δύο νησιών, πίσω, στη δεκαετία του ’50, όπου πηδούσαν στις βάρκες για να τα ταξιδέψουν βολοδέρνοντας 2 και 3 ημέρες στα πελάγη για να φτάσουν στον Πειραιά;», ερωτά τον αρμόδιο Υπουργό ο Τέρενς Κουίκ και ζητά τη λήψη άμεσων μέτρων, προκειμένου να εξασφαλισθεί η καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου και της Χίου με τον Πειραιά, ώστε να μην αναγκαστούν οι κάτοικοι των δύο νησιών να στραφούν στις αεροπορικές εταιρείες, τα εισιτήρια των οποίων είναι υπερκοστολογημένα. 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey