Παράταση στην εκφόρτωση καυσίμων στο λιμάνι της Μυτιλήνης, για ένα χρόνο

Προς συμφωνία, εταιρείες εμπορίας με «Πελαγίτη»

26/11/2012 - 14:05

Διαβουλεύσεις ανάμεσα στις εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών που δραστηριοποιούνται στη Λέσβο και τη ναυτιλιακή εταιρεία «Αεί Ναύτης», που έχει δρομολογημένο το Ro - Ro «Πελαγίτης» στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, ξεκινούν την επόμενη εβδομάδα.

Διαβουλεύσεις ανάμεσα στις εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών που δραστηριοποιούνται στη Λέσβο και τη ναυτιλιακή εταιρεία «Αεί Ναύτης», που έχει δρομολογημένο το Ro - Ro «Πελαγίτης» στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, ξεκινούν την επόμενη εβδομάδα. Σκοπός των διαβουλεύσεων είναι να επιτευχθεί συμφωνία ώστε τα καύσιμα να έρχονται στο νησί με βυτιοφόρα οχήματα και όχι με πλοία μεταφοράς καυσίμων, που θα γεμίζουν τα βυτιοφόρα στο χώρο του εμπορικού λιμένα της Μυτιλήνης, όπως γίνεται τώρα. Με δεδομένο ότι δεν έχει προχωρήσει η δημιουργία νέων αποθηκευτικών χώρων, η Λιμενική Επιτροπή παρέτεινε για έναν ακόμη χρόνο την έγκρισή της να γίνεται η εκφόρτωση καυσίμων στο λιμάνι της Μυτιλήνης.   

Οι διαβουλεύσεις ξεκίνησαν προχθές στο περιθώριο της συνεδρίασης της Λιμενικής Επιτροπής, που συζήτησε το θέμα της χρήσης του λιμανιού της Μυτιλήνης για την φορτοεκφόρτωση των καυσίμων. Η Επιτροπή αποφάσισε να δώσει ένα ακόμη χρόνο παράτασης στο σημερινό καθεστώς, αλλά απέσπασε τη δέσμευση των εταιρειών εμπορίας των καυσίμων ότι θα χρηματοδοτήσουν την κατασκευή φράχτη, που θα διαχωρίζει πλήρως το εμπορικό λιμάνι της πόλης από το πάρκινγκ που υπάρχει αμέσως μετά από αυτό.

Οι εταιρείες εμπορίας καυσίμων που φέρνουν στη Λέσβο τα καύσιμα με πλοία, είναι η ΕΚΟ, η JET OIL, η AVIN και η ΕΛΙΝΟΙΛ, που χρησιμοποιεί δικά της. Πηγές της εταιρείας «Αεί Ναύτης» αναφέρουν ότι πρόθεση και των δύο πλευρών, είναι η συμφωνία να μην αυξάνει το κόστος μεταφοράς των καυσίμων για τις εταιρείες, να εξασφαλίζει σημαντικό μεταφορικό έργο για το πλοίο «Πελαγίτης» και παράλληλα να μην οδηγεί σε αύξηση των τιμών των καυσίμων.

Η εταιρεία «Αεί Ναύτης» δείχνει διατεθειμένη να κάνει ειδικές τιμές στα βυτιοφόρα των εταιρειών εμπορίας καυσίμων. Αλλά και οι εταιρείες εμπορίας από την πλευρά τους, δείχνουν ότι δεν είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένες από τον τρόπο που γίνεται η μεταφορά των καυσίμων στο νησί ως τώρα. Ίσως γιατί η μείωση της κατανάλωσης τόσο στις βενζίνες όσο και στο πετρέλαιο, έχει περιορίσει τις διακινούμενες συνολικά ποσότητες.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey