FOLLOW US

Γενικές Πολιτική

  • Σολομώντεια απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Λέσβου, σχετικά με την κατανομή εδρών των ταξί
13 έδρες στη Λέσβο

Απόφαση πάρθηκε τελικά στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, την Τρίτη, σχετικά με τις έδρες των ταξί και πώς αυτές θα διαμορφωθούν. Στη συνεδρίαση συζητήθηκε το χωροταξικό της λειτουργίας των ταξί για τη Χίο, την Ικαρία, τη Σάμο και τη Λέσβο, ενώ για τη Λήμνο η απόφαση είχε παρθεί από την πρώτη συνεδρίαση, αφού τα σωματεία του νησιού είχαν αποφασίσει από κοινού τη δημιουργία μιας έδρας.

Απόφαση πάρθηκε τελικά στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, την Τρίτη, σχετικά με τις έδρες των ταξί και πώς αυτές θα διαμορφωθούν. Στη συνεδρίαση συζητήθηκε το χωροταξικό της λειτουργίας των ταξί για τη Χίο, την Ικαρία, τη Σάμο και τη Λέσβο, ενώ για τη Λήμνο η απόφαση είχε παρθεί από την πρώτη συνεδρίαση, αφού τα σωματεία του νησιού είχαν αποφασίσει από κοινού τη δημιουργία μιας έδρας. Στη Λέσβο, αποφασίστηκε τελικά η δημιουργία 13 εδρών, όσοι και οι πρώην καποδιστριακοί δήμοι, πρόταση που ήταν και η εισήγηση του προέδρου της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών, Γιώργου Γουγούλα.

Η πρόταση του κ. Γουγούλα ψηφίστηκε από 17 περιφερειακούς συμβούλους και ήταν πολύ κοντά σε αυτό που είχε προτείνει ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Ταξί Μυτιλήνης σε ό,τι αφορά στη διεύρυνση της έδρας της πόλης και τη συνένωσή της με τις έδρες της Μόριας και των Λουτρών.

Ικανοποίηση στη Μυτιλήνη
Ικανοποιημένα είναι τα μέλη του Συλλόγου των Ιδιοκτητών Ταξί της Μυτιλήνης μετά την εξέλιξη της περιφερειακής συνεδρίασης, καθώς - όπως τόνισε στο «Ε» ο πρόεδρος του Συλλόγου, Παναγιώτης Σπανός - πρόκειται για μια βιώσιμη λύση για τα ταξί της πόλης. «Το επάγγελμά μας θα παραμείνει βιώσιμο, αλλά θα είναι και πιο φτηνό για τον πολίτη κατά 20 με 35% στις μεγαλύτερες διαδρομές του, ενώ με το άνοιγμα της περιμετρικής ζώνης, θα είναι πιο φτηνή και η κλήση των ραδιοταξί», σημείωσε ο κ. Σπανός και συνέχισε: «Θέλω να τονίσω ότι από τότε που ξεκίνησε αυτή η υπόθεση μέχρι και που τελείωσε, όπως με ενημέρωσαν τα περισσότερα σωματεία του Βορείου Αιγαίου, υπήρξε μια εξαιρετική συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Μεταφορών Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου. Είμαστε πλέον στο μέσο μιας πολύ άσχημης σαιζόν, ας ασχοληθούμε και με τις δουλειές μας. Η απόφαση που πάρθηκε, θα αλλάξει τις περιμετρικές ζώνες κάνοντας φτηνότερο το ταξί, δε θα υπάρξει καμμία απομόνωση κανενός χωριού του νησιού από τα ταξί του και δε θα υπάρξουν φαινόμενα παράνομης υπερτιμολόγησης λόγω της μη βιωσιμότητας του επαγγέλματος, που ίσως κάποιοι να έκαναν στο μέλλον.»

«Θα κινηθούμε νομικά»
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος των Περιφερειακών Ταξί Λέσβου, Ανδρέας Αξής, τόνισε στο «Ε» πως η απόφαση που πάρθηκε ήταν προκαθορισμένη και σε καμμία περίπτωση δεν εξυπηρετεί το συμφέρον των πολιτών του νησιού. «Εμείς θα κινηθούμε νομικά και θα ζητήσουμε και τα πρακτικά από τις συνεδρίαση της Περιφέρειας, για να είμαστε σίγουροι. Θα κινηθούμε δικαστικά εναντίον της πρότασης του κ. Γουγούλα και από εκεί και πέρα, θα δούμε πώς θα συνεχίσουμε», σημείωσε ο κ. Αξής. «Δεν είναι δυνατόν», συνέχισε, «σε ένα νησί με έναν καλλικρατικό δήμο να αποφασίζουμε 13 καποδιστριακές έδρες, αφού αυτές δεν υπάρχουν πλέον. Με τη δική μας πρόταση, μια έδρα όλο το νησί, οι επιβάτες θα είχαν πραγματικό όφελος, ενώ με την υπάρχουσα απόφαση το κέρδος των πελατών θα είναι λίγα χρήματα μόνο εντός των ορίων του πρώην Δήμου Μυτιλήνης.»

Η απόφαση θα ξεκινήσει να ισχύει μετά τη δημοσίευσή της στο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.

FOLLOW US
Copyright © 2017 EmprosNet.gr
Εμπρος Ημερήσια Εφημερίδα Νομού Λέσβου - Καρά Τεπέ - Mυτιλήνη - 81100
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Top