FOLLOW US

Παντός καιρού

Η παλινόρθωση της «αριστερής δημοκρατίας» στα ΑΕΙ

«Το καλόν δεν είναι δύσκολον να γίνει, αλλά μόνον η αληθής αξιότης διδάσκει πώς πρέπει να γίνει» ( Ελληνική Νομαρχία ή Λόγος περί Ελευθερίας, Ανωνύμου του Έλληνος)

 

«Ο νόμος 4009/2011 (ή Νόμος Διαμαντοπούλου ), που ψηφίστηκε, το 2011, με την πρωτοφανή πλειοψηφία από διακόσιους πενήντα έναν βουλευτές (251 ), κατά τον «αριστερό» Κώστα Γαβρόγλου, υπουργό της Εθνικής Παιδείας (και καθηγητή πανεπιστημίου πριν από την υπουργοποίησή του), «είναι μια κατάρα για τη δημοκρατία, διότι διέλυσε τα πανεπιστήμια...».

Κατά τον κ. Γαβρόγλου, τον «αριστερό» υπουργό της Παιδείας, τα ελληνικά πανεπιστήμια, πριν από την ψήφιση του Νόμου Διαμαντοπούλου, δεν διέφεραν από τις… εκκλησίες, όπου οι ευσεβείς εκκλησιαζόμενοι κατηχούνταν στα μυστήρια της γνώσης.

Και σε αντίθεση με όσα συνέβαιναν στα πανεπιστήμια του λεγόμενου πολιτισμένου κόσμου, όπου ,… ως γνωστόν, «αναρχικοί φοιτητές έσπαζαν τα κεφάλια πρυτάνεων, έχτιζαν τα γραφεία τους, άδειαζαν σακούλες με τα απορρίμματα πάνω στο γραφείο τους, επιτίθεντο στα αμφιθέατρα εναντίον ξένων, διεθνούς φήμης, ομιλητών, έδερναν όποιον καθηγητή τολμούσε να τους κάνει παρατήρηση γιατί ρύπαιναν τους πανεπιστημιακούς χώρους, απαγόρευαν διά ροπάλων την διακίνηση ιδεών εκ μέρους παντός μη συμφωνούντος προς την ιδική τους «νεαντερτάλια» ιδεολογία, ιδιοποιούνταν πανεπιστημιακούς χώρους για την κατασκευή μολότωφ ή για την φιλοξενία παράνομων μεταναστών», τα ελληνικά πανεπιστήμια αποτελούσαν πνευματικές οάσεις, όπου έθαλλε το πνεύμα και άκμαζε η δημοκρατία. Τα ελληνικά πανεπιστήμια πιστά στην αρχαία παράδοση της πλατωνικής Ακαδημίας και του αριστοτελικού Λυκείου (Περιπατητικής Σχολής) συνέχιζαν να καταυγάζουν την οικουμένη με το ιλαρόν φως της γνώσης!

Και ήρθε η… καταραμένη μέρα του «επικατάρατου» Νόμου Διαμαντοπούλου που ψηφίστηκε,… δυστυχώς, από μια τεράστια πλειοψηφία, όπως ομολογεί και ο κ. Γαβρόγλου, και διέλυσε τα πανεπιστήμια!

Παραθέτουμε μερικά από τα -κατά τον κ. Γαβρόγλου- «αντιδημοκρατικά» μέτρα: 1. Κατάργησε το πανεπιστημιακό άσυλο, όπου κατέφευγαν και έβρισκαν θαλπωρή όλοι οι κατατρεγμένοι «οχτροί του κατεστημένου» και οι διάφοροι «πραγματευτάδες της επανάστασης».

  1. Κατάργησε την αιώνια και δωρεάν (σε βάρος των -εσαεί- φορολογούμενων πολιτών) διατήρηση της φοιτητικής ιδιότητας, με την οποία -σε πολλές περιπτώσεις- διεκπεραιώνονταν η «εντεταλμένη κομματική υπηρεσία» στα πανεπιστήμια.
  2. Κατάργησε τη συμμετοχή των φοιτητών στην εκλογή των οργάνων για τη διοίκηση των Α.Ε.Ι. που είχε -κατά παγκόσμιαν πρωτοτυπία και ημετέραν εντροπήν- μετατρέψει το χώρο των πνευματικών ιδρυμάτων σε αρένα κομματικής διαπάλης και συναλλαγής φοιτητικών παρατάξεων και υποψηφίων πανεπιστημιακών για τη διοίκηση των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.

4 Και το πλέον… «κατάπτυστο» αντιδημοκρατικό μέτρο: ίδρυσε ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ, τα οποία απαρτίζονταν από διεθνούς κύρους Έλληνες και ξένους, φιλέλληνες πανεπιστημιακούς, μέσω των οποίων θα συνδέονταν τα ελληνικά πανεπιστημιακά ιδρύματα με την ευρύτερη κοινωνία, καθώς και με τη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα!

Όμως ο κ. Γαβρόγλου, επειδή διέβλεψε -από τότε- πως όλα αυτά τα «αντιδημοκρατικά» μέτρα εγκυμονούσαν έναν, ακόμα… εθνικό κίνδυνο: «να βάλουν τέλος στην ηγεμονία της Αριστεράς στα Πανεπιστήμια», όπως είπε ο ίδιος στη Βουλή, αποφάσισε να ολοκληρώσει το έργο που άρχισαν οι προκάτοχοί του, Αρ. Μπαλτάς και Νικ. Φίλης, και να αποκαταστήσει «την ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς στα ελληνικά πανεπιστήμια»!

Και με την «δημοκρατικότητα» που διακρίνει την συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ επίκειται -ωσονούπω- η κατάργηση του νόμου που ψήφισαν 251 βουλευτές και η αντικατάστασή του με έναν νόμο που θα ψηφίσουν οι 153 αριστερο/ακροδεξιοί βουλευτές!

Και εάν όλα προχωρήσουν κατ’ ευχήν και απαλλαγούμε από την «κατάρα» του «αντιδημοκρατικού» Νόμου, θα ξαναζήσουμε τις ημέρες δόξης του «Ασύλου» των «ασώματων κεφαλών», όπως θα έλεγε και ο Στρ. Τσίρκας, και του ιστορικού «Εγκέλαδου», της φοιτητικής οργάνωσης που είχε ιδρύσει ο πρωθυπουργός μας, ως φοιτητής του Πολυτεχνείου, για την οποίαν είχε εκφράσει στην Βουλή την υπερηφάνειά του, και η οποία είναι γνωστόν πόσον συνεισέφερε στην… αναβάθμιση των σπουδών, εκείνην την περίοδο της ενδόξου φοιτητικής του δράσης!

Όμως, μια και μιλάμε για την Εθνική μας Παιδεία, για την εκπαίδευση, δηλαδή, όλων των παιδιών, αριστερών, δεξιών ή κεντρώων οικογενειών, για την τύχη των οποίων μπορεί να είναι νόμιμον, δεν είναι, όμως, και ηθικόν να αποφασίζουν -για ένα θέμα που αφορά στο σύνολο του λαού- μονάχα 153, από ένα σύνολο 300 βουλευτών, επικαλούμενος και την «δημοκρατική ευαισθησία» του υπουργού της Εθνικής Παιδείας και του «σεβασμού» που τρέφει το κόμμα του προς τη λαϊκή βούληση -την οποίαν, ενίοτε, διερευνά και δια δημοψηφισμάτων- π ρ ο τ ε ί ν ω, πριν από την νομοθέτηση των οποιωνδήποτε μέτρων για τα Α.Ε.Ι. να ερωτηθούν -με τη διενέργεια ενός δημοψηφίσματος για την Παιδεία- οι γονείς, που στέλνουν τα παιδιά τους, για να σπουδάσουν στα πανεπιστήμια, πόσοι συμφωνούν αυτά να ευρεθούν κάτω από την «ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς» και να φοιτούν σε πανεπιστημιακά ιδρύματα, «άσυλα» της αναρχίας!

FOLLOW US
Copyright © 2017 EmprosNet.gr
Εμπρος Ημερήσια Εφημερίδα Νομού Λέσβου - Καρά Τεπέ - Mυτιλήνη - 81100
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Top